NOVICEČLANIPOTEKGALERIJASPONZORJI   Traja: 27.08.2006-12.10.2006   Pišite nam

Novice z odprave

Cilj odprave je osvojitev vrha Čo Oju (8.210 m) po klasični smeri, smučanje z vrha in snemanje filma. Odpravo organizira in vodi:

08.11.2006 Predavanje CHO OYU 2006

Vrh iz ABC

Člani odprave CHO OYU 2006 vabimo na predavanje: Cho Oyu – turkizna boginja, ki bo v petek, 24.11.2006 ob 19.00 uri v Viteški dvorani - GRAD Slovenska Bistrica.
Predavatelja: Dani Tič in Milan Romih.
Denar od prodanih vstopnic gre v celoti v dobrodelne namene.
07.10.2006 Poslovilna vecerja

Gasilska fotografija

Vceraj smo preziveli prijeten vecer s serpami in ostalim osebjem odprave. Jutri odhajajo na treking, k svojim blizjim in domov. Zhvalili smo se jim za srcnost in brezkompromisno pomoc. Bistveno so prispevali k uspesnosti odprave. HVALA!
06.10.2006 Sprejem v Slovenski Bistrici

Povečaj

V torek 10.10 ob 18. uri bo sprejem za člane odprave v prostorih MC Kreš-a v Slovenski Bistrici. Vabljeni.
06.10.2006 Incident na Nang PA LA

Nang Pa La (meja med tibetom in Nepalom)

30.9.2006 se je na sedlu Nang Pa La, ki je v neposredni bližini ABC Cho Oyu zgodil incident v katerem so kitajski vojaki pred našimi očmi ustrelili 5-10 let staro punčko v hrbet. V toku istega dogodka so postrelili po neuradnih podatkih še sedem tibetancev. Lov na ljudi nas je zelo pretresel. Mrtvo deklico so pustili še 2 dni ležati na snegu, kot lovsko trofejo. Globoko v sebi protestiramo in o barbarskem dejanju želimo obvestiti predsednika Kitajske, ki mora po našem mnenju kaznovati brezvestne akterje tega dejanja.
06.10.2006 Domov se vrnemo 10.10.2006

V domovino se vračamo 10.10.2006 preko Dunaja, kamor bomo prispeli ob 7 uri zjutraj. Vsi se veselimo snidenja z domačimi.
05.10.2006 Končno v Katmanduju

Na poti v Katmandu Foto: Janez Levec

Danes smo prispeli v Katmadu. Tu je tako toplo in lepo. " Življenje je lepo", pravi naš zdravnik Fred. Hrana je tako okusna in pijača tako polna. Vtisi včerajšnega in današnjega dne nas polnijo.
04.10.2006 Odhod iz ABC

Odprva je zgodaj zjutraj zapustila ABC in odšla do mesta odkoder so se odpeljali z avtobusom do obmejnega mesta Zangmu.
Predvčerajšnjim in včeraj so opravili vzpon na vrh tudi člani Čečkine skupine po prvenstveni smeri v JZ steni v povezavi z različnimi smermi na vrh. Za vzpon jim ČESTITAMO in jim želimo hiter povratek v dolino. Čakamo jih v Katmanduju.
Lepo vreme in uspešen vzpon želimo tudi mariborsko-kamniški navezi, ki še ostajajo v bazi in se pripravljajo na vzpon.
02.10.2006 Vsi v ABC

Vsi smo v ABC veseli in zdravi. 5 oktobra smo v Katmanduju.
01.10.2006 Cene in Janez ter Kami na vrhu

Cene Berčič in Janez Levec ter Kami Sherpa so danes ob 9.01 po Nepalskem času bili na vrhu. So v redu in sestopajo proti T3 in naprej v T2. Čestitamo! BRAVO!
01.10.2006 Smučarski spust z vrha

Duš je smučal z vrha Cho Oya. Včeraj se je spustil do T2, danes pa spust zaključil ob 13.00 po nepalskem času. Čestitamo!
30.09.2006 Janez in Cene jutri na vrh

V T3 sta Janez in Cene. Jutri gresta s šerpo Kamijem na vrh Cho Oyu. Držite pesti!
30.09.2006 Vrh osvojen!

Foto Janez Levec

Ob 11.40 so Dušan Debelak, Milan Romih in šerpa Tengen prišli na 8201 visok Cho Oyu. BRAVO! To je tudi 1. vzpon na goro to sezono.
29.09.2006 T3 - jutri nameravamo proti vrhu

Duš in Milan danes spita v T3. Janez in Cene sta v T2. Jutri bosta Milan in Duš poskusila priti na vrh, naslednji dan še Cene in Janez. Vreme je spremenljivo, tako da se tudi dogodki hitro spreminjajo.
28.09.2006 Znova na gori

Duš, Milan in šerpi so v T2. Poti proti T3 še zaradi zapadlega snega ni. Nad T2 je 50-60cm novega snega. Cene in Janez pa sta trenutno v T1. Postaja še hladneje in višje pihajo močnejši vetrovi.
27.09.2006 Sonce!

Po dolgotrajnem sneženju je danes zjutraj posijalo sonce. Danes bomo počakali, da se sneg usede, jutri pa nameravajo Duš, Milan in šerpi zopet na goro.
25.09.2006 V zavetju šotorov

Vso noč in ves dan sneži in piha južni veter. Lahko smo le v šotoru, saj bi bili sicer čisto mokri. Še zmeraj smo optimisti.
24.09.2006 Sneži...

še en dan, ko je ABC pobeljen z 10 cm svežega snega. Prinaša ga veter iz Nang Pa La. Mi smo poskriti po toplih šotorih vsak s svojo knjigo v rokah, zatopljeni vsak v svoje misli... Za jutri je napovedano izboljšanje!
23.09.2006 Čakajoč na vreme

ABC Foto: Janez Levec

Trenutno so vsi v baznem taboru, kjer čakajo na izboljšanje vremena.
21.09.2006 T3

Danes zjutraj so šerpe prebile pot do T3. Zdaj ponovno sneži in čakamo na boljše vremenske pogoje za vzpon.
13.09.2006 Imamo postavljen T1 na 6300 m

Postavljen imamo T1 na 6300 m. Dani se je danes vrnil od tam. V ABC je vedno več in več ljudi.
Predvidevamo, da gremo v petek 15.9 ponovno na goro.
12.09.2006 Iz ABC

Včeraj smo posvetili bazo s pomočjo molilnih zastavic.
Jutri gremo v tabor 1 (T1). Drugače je tu pravo velemesto. Vreme je spremenljivo. Sneži in pada sneg :)
10.09.2006 ABC

Včeraj smo prišli v ABC (bazni tabor), ki leži na 5560 m nadmorske višine in bo naš ˝dom˝ naslednji mesec. Snežilo je. V ABC je trenutno 400 ljudi. Lep pozdrav.
06.09.2006 Kitajski bazni tabor

Smo v Kitajskem baznem taboru na višini 5000m. Danes smo se na bližnji gori aklimatizirali do 5700 m. V ABC se odpravljamo 8.9.06.
02.09.2006 Povzpeli smo se na bližnji vrh

Pogled proti Nyalamu

Danes zjutraj smo se zgodaj odpravili na bližnji vrh, ki meri slabih 5000 m, za katerega ne vemo imena. Vreme je bilo ugodno. Jutri nadaljujemo pot v Tingri. Javljali se bomo le preko sms sporočil. Vsi se počutimo dobro. Malo nas je osmodilo višinsko sonce, kljub neprestanemu mazanju.
01.09.2006 Prispeli smo v Nyalam 3750 m

Povečaj

Dan se je pričel prelepo v primerjavi z včerajšnjim. Ob 7 uri po nepalskem času, smo odpotovali v notranjost Tibeta. Po dobrih 3 urah smo že prispeli na cilj. Ker je bilo vreme idealno, smo se takoj uredili in odhiteli do 4500m visoko. Ko nas je zagrnila megla smo odhiteli nazaj v Nyalam na kosilo. Počutimo se v redu, zato nameravamo jutri opraviti vzpon na bližnji vrh, ki meri 5000 metrov.
31.08.2006 Prispeli smo v Tibet

Zangmu - Tibet

Danes smo prispeli v Tibet po 6 urah vožnje iz Katmanduja. Vožnja je potekala po lepem vremenu. Popoldan so se pričele padavine. Jutri potujemo naprej v Nyalam 3750 m.
30.08.2006 Zadnji dan v Katmanduju

Posvetitev pri Lami

Danes zjutraj smo se prebudili in vstali ob 6 uri. Po tem smo odšli v Bodnat na posvetitev pri Lami. Spremljal nas je dež. Po posvetitvi se je vreme izboljšalo. Sledilo je intenzivno nakupovanje vsega potrebnega, predvsem osebne opreme. Popoldan smo vse spakirali in pripravili za jutrijšni odhod. Prispel je še Fred, ki so mu izgubili 1 vrečo z zdravili in nekaj opreme. Kljub vsemu odide jutri z nami.
29.08.2006 Potekajo intenzivne priprave na odhod proti Tibetu

Povečaj
Še po hotelu hodimo z dežniki

Danes smo spakirali večino opreme na 30 kg tovore. Pregledali smo višinske šotore in ostalo opremo. Vreme je kislo.
28.08.2006 Katmandu

Nepalska birokracija

Danes smo prispeli v monsumski Katmandu. Zrak je vlažen. Podhimalajsko velemesto se šibi pod množico ljudi, avtomobilov, motorjev in koles. Sivino oblačnega neba, dopolnjuje bujno zelenje in povdarjena rdečina opek, iz katerih so zgrajene. Pa kaj barve, zvoki in vonji dajejo čar temu kraju. Zvonci, troljenje in drugi zvoki nas polnijo.
Uredili in dvignili smo kargo.
Pregledali smo tudi opremo ter se srečali s šerpami Kamijem in Tensigom.
Smo zdravi in se pripravljamo na odhod.
Fred se nam pridruži pojutrijšnjem. Jutri nakupimo mankajočo opremo in hrano.

27.08.2006 Odhod odprave

Povečaj

Danes so člani odprave odpotovali iz letališča Franz Josef - München v Doho in naprej v Nepal.
18.08.2006 Vabilo na zabavo

Vabimo vse naše prijatelje, simpatizerje, alpiniste, plezalce, planince, gornike, gorske vodnike in tiste, ki nas podpirate, da se v petek 25.8.2006 udeležite zabave, ki se bo pričela ob 18 uri pri IGLI v Zgornjesavinjski dolini. Ob tej priložnosti se bomo poslovili in proslavili Duševih 40 let. Vljudno vablejni!
16.08.2006 Danes smo poslali kargo

Povečaj

15.07.2006 Imamo letalske karte!